LEÁNYFALU-n laktak, laknak, idejüket töltötték

LEÁNYFALU-n <a href="http://www.georeal.webzona.hu/lanyfalu">laktak, laknak, idejüket töltötték</a>
mintegy kétszáz neves személy ismertetőjét éri el a képre klikkelve

Nyílt levél egy kritika kapcsán

A 2012.01.27-én kelt hozzászólásokkal és a viszontválaszokkal 2012.01.28-tól egységes szerkezetben klikk ide. Utolsó hozzászólások 2012.01.29-én 11 órakor beszerkesztve.

Üzenem a kedves olvasóimnak! Bárki, ha sértő vagy hibás dolgot talál ezen a havonta 2000-szer látogatott  portálomon, kérem írja meg nekem, mert nem érdekem senki megbántásával, és hibás megjelenéssel csökkenteni olvasóim táborát. De konkrét mondatot kérek megjelölni, mert homályos általánosságokat nem tudok kezelni.

Más dolog persze, ha valakit az idézett anyag vagy a tények sértenek. Akkor kérem, hogy a forráshoz forduljanak orvoslásért. Erre kérem kedves leányfalusi barátomat is, aki a Klubrádióra vonatkozóan a fecebook-ra kitett megjegyzésem kritikája közben keveredett el a honlapomat kifogásolni, feltehetően a "hazug" szó használata révén, mert a két megjelenésben mindössze ennyi a közös. Továbbá, rám hivatkozva ne a Magyar Nemzetnél vezesse elő érveit, mert én a Magyar Hírlapot ajánlottam elolvasásra. Én abból azt olvastam ki, hogy piaci körülmények között esett ki a Klubrádió. A cikktől függetlenül pedig nekem fáj, hogy valakik Amerikában keresnek pártfogót a magyar nép demokratikusan választott vezetőivel szemben. A teljes pengeváltáshoz klikk ide.

Egyéb területen kedves barátom hozzászólása is olyan, mint amit az Európai Parlamentben hallhattunk az élő adásban, bizonyítékok elővezetése nélkül vádaskodtak hosszadalmassan. A következő egy mondatom nem a barátomról szól, mert személyétől távol áll maga az eladósítási cselekedet. Akiktől annyi tellett nyolc éven át, hogy irdatlanul eladósítottak bennünket, az legalább a következő választásokig fogja be a száját - azaz maradjon a parlamentális keretek között -, hagyja a kormányt dolgozni, ne most játsza meg az okosat, amikor felelősség nélkül teheti. Aki sárdobálásnak nevezi a politikusok büntethetőségének törvényét, az miért nem gondol arra, hogy ezen törvénnyel a saját fejük felé is tették a damokleszi kardot? Azért nem említi ezt, mert így már az igazságosság domborodna ki a tényből. Tény, hogy nálam kiverte a biztosítékot, hogy a kétharmadosan támogatott kormányt a média 80-90%-ban pocskondiázza féligazságokkal. És a féligazságokkal keltik rossz hírünket a világban. Ezért döntöttem úgy, hogy besorakozom a 10-20 % közé. Én nem vagyok keresztény, kődobálásra válaszolhatok kővel. Van egy pont, amikor az ember kénytelenné válik az ellenfél módszereit alkalmazni vele szemben, mégha nincs is az az ínyére.

Mindenesetre örvendetes, hogy végre találtam olyan témákat, ami hozzászólásra ingerli kedves földijeimet. A múltkor a melegek, most a Klubrádió. Bocsánat! Dörner György-höz is volt, de a hozzászóló érdekében (még) nem tettem a kirakatba.

Tóth Béla 2012.01.27.