LEÁNYFALU-n laktak, laknak, idejüket töltötték

LEÁNYFALU-n <a href="http://www.georeal.webzona.hu/lanyfalu">laktak, laknak, idejüket töltötték</a>
mintegy kétszáz neves személy ismertetőjét éri el a képre klikkelve

Jó napom volt tegnap


Ötszörösen.
És Leányfaluhoz kötődően

1. Reggel megláttam a feljavított aknafedlapot. Alább megírtam.
2. Halmschlágeréknél újdonsült pénztároshoz kerültem, aki az akciós Visegrádi víz csomagot hatszor egynek akarta bevinni a pénztárgépbe. A szomszéd pénztáros észrevette! Megtanította, hogy az akció miatt a Visegrádit kivételesen a csomagon lévő vonalkóddal kell kezelni (így a 4+2 flakon négyszázvalahány forint, én a magas magnéziumtartalma miatt vettem akkor is, amikor nem volt akciós, az 1,4 mg/liter fluortartalom miatti korábbi hiszétria a riválisok sunyi hazudozása volt - klikk ide)
3. Megérkezett a Budapest környéki Törvényszék Büntető Kollégiumának jogerős végzése az ellenem indított büntető eljárás első felmentését követő önkormányzati fellebbezésről. Őszerintük sem követtem el bűnt, becsületsértést, rágalmazást. "A sérelmezett blog bejegyzés nem haladja meg a véleménnyilvánítással kapcsolatos jogok alkotmányos gyakorlását, mert gyalázkodó, lekicsinylő megállapításokat nem tartalmaz, nem lépi túl azt a mértéket, amelynek elviselése a közéletben szereplők esetében státuszukból adódóan elvárható." - írták az indoklásban. Részletekhez klikk ide!
4. Másik levélben a leányfalui adóhatóság szerint a cégem tavaly többet fizetett be, ezért határozatában a túlfizetést jóváírta erre az évre. (Nincsen öröm üröm nélkül - tértivevényesen jött)
5. Megint Halmschláger, másik két pénztáros. Egyetlen vásárló volt előttem, csak valami hosszabbat kellett bíbelődnie. Ezt látva a szomszéd, áthívott, és át is szedte magához a gumiszalagról az árumat. Mondtam is neki - nagy köszönet mellett -, hogy ennyi jó egy napra talán sok lesz.

Tóth Béla 2012.06.07.